El Centre Comercial illa Carlemany es reafirma com el gran centre de les compres a Andorra, incorporant noves marques a la seva ja extensa llista de propostes de moda, complements i llar.
1. Mango Teen, nova aposta pels adolescents
A les propostes de Subdued i Brownie s’hi uneixen ara les de Mango Teen. L’establiment, situat a la planta 1, cobreix les necessitats de noies i nois amb peces actuals i còmodes.
2. Moda per a elles: Weekend, Scalpers y Bimba y Lola
Noves propostes per a elles aterren al centre comercial. Ara, a més de Liu·Jo o Guess, pots trobar el teu estil a Weekend Max Mara, a Scalpers -que també ofereix moda de dona- o a Bimba y Lola, que torna a Andorra i a illa Carlemany.
3. Propostes actualitzades per a ells
A illa Carlemany d’Andorra pots triar segons sigui el teu gust i estil. Disposem d’un ampli ventall d’establiments com Boss, Paul&Shark, Levi’s, Helly Hansen, G-Star Raw, Mango Man i les renovades Jack&Jones i Scalpers. Les noves botigues d’aquestes dues insígnies respiren actualitat, comoditat, estil i innovació per a l’home.
4. Complements per a lluir més i millor: Tous.
Tous, la firma catalana de joieria i complements, ofereix el seu univers als visitants d’illa Carlemany. S’uneix a Pandora, a Swarovski i a Montblanc en propostes de joieria i complements per a home i per a dona.
5. Vesteix de moda casa teva amb ZaraHome
Un establiment acurat, ampli i lluminós dins del centre comercial, en ple cor d’Andorra. Dues plantes plenes de propostes per a fer de casa teva el refugi ideal per estar amb els teus o amb els amics. Roba de casa, mobles, plats, gots, coberts i un munt d’objectes i detalls que fan única la teva llar.
Amb les propostes de Zara Home i les de Casa Viva -situada a la planta 2- podreu gaudir d’una tardor a casa amb la màxima calidesa i estil.
6. Un món de detalls a Legami
Legami és un marca italiana que ofereix un univers d’objectes de papereria en general, per a viatges, cura personal o per a la llar. Una oferta diferent pensada per aquelles i aquells que busquen la diferència en l’objecte més quotidià.