Condiciones legales

De conformitat amb la Llei 15/2003, del 18 de desembre, Qualificada de Protecció de Dades Personals, s'uinforma a la persona interessada que les seves dades personals passaran a formar part del fitxer “Visitants illa”, gestionat per Gestora Centre Illa Carlemany SLU, la finalitat del qual és l’enviament d'uinformació, de notícies o convocatòries, etc... Els destinataris d’aquesta informació són Gestora Centre Illa Carlemany SLU. Així mateix s'uinforma a la persona interessada que l'uadreça on es poden exercir els drets d'&uaccés, rectificació, supressió i oposició és l'uAvinguda Carlemany 70, d'Escaldes-Engordany.

És obligació de l'usuari mantenir actualitzades les dades de forma que corresponguin a la realitat en cada moment.

×

Condicions legals

De conformitat amb la Llei 15/2003, del 18 de desembre, Qualificada de Protecció de Dades Personals, s'uinforma a la persona interessada que les seves dades personals passaran a formar part del fitxer “Visitants illa”, gestionat per Gestora Centre Illa Carlemany SLU, la finalitat del qual és l’enviament d'uinformació, de notícies o convocatòries, etc... Els destinataris d’aquesta informació són Gestora Centre Illa Carlemany SLU. Així mateix s'uinforma a la persona interessada que l'uadreça on es poden exercir els drets d'&uaccés, rectificació, supressió i oposició és l'uAvinguda Carlemany 70, d'Escaldes-Engordany.

És obligació de l'usuari mantenir actualitzades les dades de forma que corresponguin a la realitat en cada moment.

×
ACTUALITAT

ACTIVITATS

QUE

ENRIQUEIXEN

L'ESTADA

Per cada 15 euros de compra, presentant el tiquet al Punt d’atenció al client de PB us lliuraran una participació al sorteig ‘Aterra a illa Carlemany’, que tindrà lloc entre els dies 2 i 29 de març del 2015.

 

 

Cada participació pot contenir un premi o no contenir-ne cap. En el cas dels premis d’1, 2, 5 i 10 euros, aquests serviran com a mitjà de pagament a qualsevol de les botigues i establiments del centre comercial.  En el cas dels premis de 200 euros, el personal del Punt d’atenció al client bescanviarà la butlleta premiada per vals de compra.

 

 

Condicions:

 

·      Els premis econòmics d’1, 2, 5 i 10 euros no es poden acumular. Només es podrà fer servir una butlleta premiada per cada compra de manera individual. Els vals (diners illa Carlemany) que es donen amb el premi de 200 euros sí es poden acumular en una mateixa compra.

 

 ·      Els tiquets de pàrquing només són vàlids a partir de les 17 hores.

 

·      Les entrades al cinema només són vàlides per a les sessions matinals. Consulteu la cartellera a www.cinemesilla.com

 

·      Tots els premis caduquen el 26 d’abril del 2015.  

+

Escaldes-Engordany, 4 de desembre del 2014.- El centre comercial illa Carlemany i l’estació d’esquí Grandvalira celebren aquest divendres l’inici de la temporada d’hivern, el començament de la campanya de Nadal i alhora que el Territori Grandvalira s’amplia: dos nous telecabines s’exhibeixen a la façana del centre comercial i uneixen de manera simbòlica les pistes amb el centre del país.

La campanya d’hivern comença aquest divendres amb l’obertura de les pistes, que ha estat possible gràcies a les nevades caigudes els darrers dies i al treball dels professionals del sector. A més, però, l’inici de la temporada coincideix enguany amb l’encesa de l’enllumenat de Nadal del centre comercial. S’han volgut fer coincidir aquestes dues dates per la importància que tenen aquests grans esdeveniments per a l’economia del país: Nadal és l’època de major volum de compres i també de dies d’esquí.

Encesa de l’enllumenat de Nadal

El centre comercial celebra per primera vegada una festa per donar la benvinguda al Nadal. I ho fa de la mà del Club Piolet, que estrenarà per a l’ocasió un nou espectacle: El Piolet vol ser artista. Durant la festa, que començarà a l’exterior del centre comercial, amb animació a la zona per a vianants, es repartirà xocolata desfeta i es representarà l’espectacle infantil. El colofó final de l’acte a l’aire lliure serà l’enlairament dels globus que serviran per donar encara més vistositat a la nova façana. Posteriorment es convidarà tothom a entrar i fer el compte enrere per encendre l’espectacular decoració nadalenca del centre comercial. Al mateix moment, i gràcies a la col·laboració de Júlia Perfumeries, es posarà en marxa també la il·luminació de la gran façana del nou centre Júlia de l’avinguda Carlemany.

Per fer la celebració encara més vistosa comptarem amb una actuació musical de la millor veu d’Andorra: Susanne Georgi serà l’encarregada d’arrodonir aquesta tarda de festa.

Façana Territori Grandvalira

El centre comercial llueix a la façana de l’avinguda Carlemany des d’aquesta setmana dos telecabines de Grandvalira. D’aquesta manera es vol simbolitzar que el territori Grandvalira, el domini esquiable més gran del sud d’Europa amb més de 210 km de pistes, s’estén fins al centre del país i entra en simbiosi amb la ciutat. El telefèric imaginari més gran del món es troba ara a Andorra.

La campanya de Nadal

La campanya de Nadal, la més forta i important de l’any, comença aquest divendres coincidint amb el pont de la Puríssima. L’obertura de pistes esperança tant el sector de la neu com el sector comercial, ja que fa presagiar una temporada amb bons resultats, esperant igualar o superar les xifres d’anys anteriors.

 

Timing: 

 

17.30 h: Repartiment de xocolata, barrets de Pare Noel i animació.

 

18.00 h: Espectacle El Piolet vol ser artista.

 

18.30 h: Fi d’espectacle Piolet, compte enrere, encesa de l’enllumenat exterior, actuació de Susanne Georgi i encesa façana Centre Júlia. Amb aquest acte quedarà inaugurada també la façana Territori Grandvalira.

 

18.45 h: Encesa interior del centre comercial amb actuació de Susanne Georgi. 

 

(Serà un acte molt vistós i lluït per l’espectacle que tenim previst, així com per la importància de la data). 

 

 

 

 

 

 

 

+

Nespresso, pioner i líder mundial al mercat de cafè en càpsules de la més alta qualitat, ha inaugurat una nova Boutique Nespresso a Andorra. La Boutique, situada al centre comercial de major afluència a Andorra, Illa Carlemany, tindrà un ampli horari comercial: de dilluns a dijous de 10 a 20.30 hores, divendres i dissabte de 10 a 21 hores i, per donar un major servei als Socis de Club Nespresso andorrans, també obre els diumenges de 10 a 20 hores.

La Boutique Nespresso d'Illa Carlemany és la Boutique número 63 que Nespresso obre a Espanya i Andorra, un pas més en la política d'accessibilitat de Nespresso que vol apropar cada dia més l'experiència del cafè perfecte als seus Socis del Club. De fet, Espanya és el mercat amb la xarxa més gran de Boutiques Nespresso del món amb gairebé un 20% del total.

La Boutique d'Illa Carlemany compta amb 82m2 i 6 especialistes en cafè que assessoraran al client sobre els cafès que més s'adeqüin als seus gustos i necessitats. El disseny de la nova Boutique de Nespresso a Andorra divideix l'espai en zones específiques, com la Galeria de Màquines i Els Collections que ofereixen als visitants l'oportunitat de descobrir els últims llançaments de la marca i els seus productes: des de l'àmplia varietat de màquines fins a l'última col·lecció d'accessoris. La Zona Grands Crus permet conèixer les varietats més a fons i a l'Àrea de Degustació i Tast, que té una dimensió de 6m2, els Socis del Club Nespresso poden relaxar-se provant alguns dels millors cafès del món procedents dels nou països amb els quals treballa Nespresso com L'Índia, Guatemala, Colòmbia, Brasil, Kenya o, el recentment incorporat, Etiòpia. En el seu afany per oferir als seus Socis una qualitat sostenible, la Boutique disposa d'una àrea de Reciclatge, en el qual els clients podran dipositar les seves càpsules usades per al seu posterior tractament.

 

 

 

 

+

Botiga JouéClub

 

Amb una xarxa de 300 botigues, Joué Club satisfà totes les necessitats.  Especialistes en joguines des de 1950,  JouéClub ofereix una increïble selecció de joguines de qualitat a preus cada vegada més competitius.

Per al delit dels pares i els nens, els joguines són seleccionats per un equip de professionals, entre les marques més famoses.

 

 

 

JouéClub i els infants

Com a part de les condicions de compra, JoueClub, va signar amb els seus proveïdors nacionals i internacionals una clàusula sobre el respecte de la Carta Universal dels Drets Humans.

 

 

 

 

 

 

 

+

Per tercer any consecutiu, el Centre Comercial Illa Carlemany serà el lloc d’acollida d’una mostra d’art sostenible amb motiu de la celebració d’una nova edició de la Setmana europea de la prevenció de residus.
La proposta per a aquest 2014 es titula “Bona nit, residu” i és una iniciativa de sensibilització ambiental que recull el testimoni creatiu del projecte #reutilitzand i les seves propostes “Passallibres” i “Cadira”, ambdues exposades al mateix centre comercial amb motiu de la celebració de les setmanes europees de la prevenció de residus 2013 i 2012, respectivament.


El plantejament de “Bona nit, residu” ha estat explorar i fomentar el valor creatiu de la reutilització com una acció essencial en l’escenari actual de la prevenció de residus partint d’un espai proper i quotidià com és una habitació de casa. El punt de partida han estat dues premisses de base: que els materials d’origen siguin vells o en desús, com ara els que es troben a les deixalleries, i que el seu ús original no sigui el de moble, al mateix temps que s’ha deixat via lliure als artistes quant a tècniques plàstiques o limitacions d’espai.
El resultat ha estat una exposició d’art i d’idees on allò que era un residu pren la forma d’objectes i mobles del dia a dia i ens fa pensar i reflexionar sobre el veritable cicle de vida dels productes i la nostra responsabilitat i comportaments a l’hora de consumir i llençar.
“Bona nit, residu” és una iniciativa col·laborativa realitzada per les Escoles d’Art i col·lectius de joves del país i impulsada per la Comissió del Pla Nacional de Residus amb la coordinació del Centre Andorra Sostenible en col·laboració amb Centre Comercial Illa Carlemany. Es podrà visitar de manera gratuïta a Illa Carlemany entre els dies 18 i 23 de novembre, ambdós inclosos. Si voleu obtenir més informació sobre el projecte o els actes de la Setmana europea de la prevenció de residus, podeu contactar amb el Centre Andorra Sostenible o seguir les seves xarxes socials (Facebook i Twitter).

+

Del 5 al 17 de novembre s'exposarà en la primera planta del CC Illa Carlemany el treball que el prestigiós fotògraf i pintor italià Paolo Ventura ha realitzat per a la campanya Tardor - Hivern 2014 de la marca Woolrich, gràcies a la col·laboració de Grup Pollyanna.

Ventura ha creat per a aquest treball un món de somni ple de paisatges encantats que permeten la trobada entre la fotografia, la pintura i la imaginació. Un món on el fons, les peces de vestir i els objectes d'antany es combinen a la perfecció a través de l'ús d'un llenguatge màgic narratiu.

 

 

 

+

El centre comercial illa Carlemany ha acollit aquest dimecres la presentació de la setmana de novel·la ‘Andorra Negra’, que tindrà lloc al centre comercial del 15 al 21 de novembre. Es tracta d’unes jornades al voltant d’aquest tipus de literatura plena de presentacions d’editorials, xerrades, exposicions, i altres activitats.

 

L’acte que donarà el tret de sortida a les jornades serà un taller literari el dissabte 15 de novembre a càrrec d’Elena Aranda: Com no escriure una novel·la negra que ningú no publicarà. Aquesta activitat és gratuïta i anirà acompanyada d’un tast de cerveses negres ‘Alpha’. Per inscriure-s'hi, ja que les places són limitades, cal fer-ho des del web de l’esdeveniment www.andorranegra.com.

 

No obstant això, l’acte que donarà el tret de sortida a les jornades serà una xerrada de l’escriptor Ferran Torrent a la biblioteca comunal d’Encamp, el dilluns 17 de novembre.

 

Agenda d’actes a illa Carlemany:

 

Dissabte 15

Taller literari:  Com no escriure una novel·la negra que ningú no publicarà, a càrrec d’Elena Aranda.

 

Dimarts 18

19h.- Presentació de la col·lecció crims.cat

20h.- Convidat: Albert Villaró

 

Dimecres 19

19h.- Presentació de la col·lecció Polar

20h.- Convidada: Margarida Aritzeta

 

Dijous 20

19h.- Presentació de la col·lecció Llibres del delicte (ANUL·LADA).

20h.- Conferència ‘De la novel·la al Cinema’ de Ferran Marín.

 

Divendres 21

19h.- Presentació de la col·lecció La Negra

19.45h. -Videoconferència amb Ona Vicente

20.- Andreu Martín – acte presentat pel Centre de la Cultura Catalana d’Andorra.

 

Per a més informació: www.andorranegra.com

 

+

Entre 2.700 i 2.800 persones s'han donat cita aquest diumenge per celebrar el Dia de l'esport per a tothom. Com ha assenyalat el responsable del centre comercial, Andreu Invernon, l'objectiu era superar la xifra de l'any passat i s'ha aconseguit amb escreix amb 'un gran èxit per els participants i per l'organització'. Tant Invernon com el secretari d'Estat d'Esports, Jordi Cerqueda, han reconegut que si segueixen augmentant les inscripcions caldrà fer canvis de cara a l'any vinent perquè 'la zona de sortida no dóna per més'. La voluntat dels organitzadors, com ha recordat Cerqueda, és 'que es corri per la salut i el benestar'. Abdeslam Louah Khattabi, en la categoria masculina, i Laura Orgué, en la femenina, s'han proclamat vencedor en la carrera de 5 km.

'Un gran èxit de participació'. Aquesta ha estat la valoració dels organitzadors un cop acabada la 5a cursa popular illa Carlemany que s’ha dut a terme aquest diumenge amb més de 2.700 corredors. 'La més curta és la més popular', ha reconegut el responsable del centre comercial, Andreu Invernon, i s'ha assolit de sobres l'objectiu de superar els 2.200 participants de l'any passat. 

També davant d’aquesta gran participació, el secretari d'Estat d’
Esports, Jordi Cerqueda, ha reconegut que estan 'més que contents' i que amb el creixement continu d'inscripcions caldrà plantejar-se alguns canvis de cara a properes edicions. 'Hi ha hagut algun problema de recorregut que millorarem per l'any vinent', ha admès. Per exemple, 'la zona de sortida no dóna per més', ha assenyalat, de manera que treballaran amb la Federació d'Atletisme per trobar fórmules per separar més les carreres de cinc i dos quilometres.   
Malgrat aquests entrebancs, Cerqueda ha indicat que veient la implicació del públic segurament es pot arribar als 3.000 corredors l'any vinent. Tot i així, ha remarcat que no es tracta d'una carrera 'per fer rècords' sinó que es vol atraure gent de fora, però també moltes famílies per fer una cursa popular i que 'es corri per la salut i el benestar'. 

Abdeslam Louah Khattabi s'ha proclamat per segon any consecutiu vencedor de la carrera de 5 km i ha destacat el recorregut que ha considerat 'ideal'. 'Al principi no es puja tant que és quan 
costa més, després segueix més o menys igual, i torna a pujar al final però ja estàs més calent', ha exposat. Malgrat la victòria de l'any passat ha reconegut que 'la competència és forta' i no se sap el resultat 'fins que corres'.  

En la categoria femenina, l'atleta Laura Orgué s'ha fet amb la primera posició. 'No acostumo a fer curses de 5km en asfalt', ha apuntat. De fet, era la primera vegada que participava en aquest esdeveniment ja que habitualment corre curses de muntanya i proves de quilòmetre vertical. S'ha mostrat 'molt satisfeta' d'haver participat i ha indicat que si l'any vinent torna a ser a prop segurament repetirà.  

Tant Louah com Orgué han valorat l'ambient familiar de la cursa. 'És una bona iniciativa reunir a tanta gent i de tants perfils diferents', han remarcat.

+

L'Andorra Kids Film Festival, que se celebrarà del 7 al 18 de maig al Principat, s'ha creat amb l'objectiu que sigui 'transmedia', és a dir que barrejarà aspectes de la televisió, amb el cinema, els videojocs, així com altres suports. Així ho ha explicat el codirector de l'esdeveniment, Jordi Herreros, que a més ha afegit que pretén que Andorra es posicioni com a referent d'aquest tipus de cicles de cinema infantil. Per la seva banda, el director de Nous Projectes d'Andorra Turisme, Enric Torres, ha avançat que es compta amb el suport del Club Súper 3, el programa infantil de TV3, i que s'organitzarà un concert dels SP3, a més de tenir publicitat i altre tipus de comunicacions dins el format televisiu infantil català. El festival, que projectarà sobretot curts d'animació amb la temàtica del medi ambient, preveu aplegar més de 3.000 infants en les sessions escolars i unes 300 famílies en les sessions de cinema dels caps de setmana. A banda, hi haurà altres activitats paral·leles, i els premis del concurs Sant Jordi organitzat pel Club Súper 3, inclouran un viatge a Andorra per gaudir del festival. L'Andorra Kids Film Festival, que se celebra per primera vegada a Andorra, va adreçat a infants d'entre 2 i 12 anys.

La programació del festival es pot consultar al web http://andorrakidsfilmfest.com. Totes les projeccions es podran veure als cinemes illa Carlemany, fet que Herreros ha destacat com a molt important, ja que permetrà que les pel·lícules es vegin en el format professional de cinema.  

Així, la totalitat de les pel·lícules que es projectaran han estat premiades en altres festivals, totes elles sense diàleg – o amb molt poc- i centrades en la temàtica del medi ambient. A Andorra també hi haurà premis, dos en concret, i seran els mateixos infants qui votaran i per tant, qui escolliran. La pel·lícula que clourà el festival serà Las aventuras de Tadeo Jones que ha estat el film d'animació més vist a Espanya.  

Pel que fa als preus dels passis, les sessions del cap de setmana 10 i 11 i 17 i 18 de maig tindran un preu de 2 euros, i les escolars, que es faran entre setmana, seran gratuïtes.  

Des de l'organització de l'esdeveniment s'ha volgut posar en relleu el caràcter multidisplinari de l'esdeveniment. D'aquesta manera, Herreros ha volgut destacar que es tracta d'un festival 'transmedia', ja que s'inclouran aspectes de la televisió. Així es comptarà amb els creadors del personatge infantil del Club Súper 3, en MIC; i també es podran aprendre altres aspectes del cinema, l'animació, la música, o els videojocs. Precisament, i lligat al darrer film que es projectarà, els creadors del videojoc de Tadeo Jones explicaran com es fa l'adaptació de l'animació a aquest format interactiu.

El patrocinador principal, Andorra Turisme, s'ha sumat a la iniciativa per diverses raons: perquè és una època de baixa afluència i el festival pot portar visitants, i perquè creuen que és un projecte que comença però que té molt recorregut, ha dit Torres. D'aquesta manera es pretén posicionar el país com a un referent d'aquest tipus de festivals, de la mateixa manera que succeeix a algunes capitals mundials.  

Un dels plats forts del festival serà l'actuació del grup musical SP3 - Superaventura, que tindrà lloc l'11 de maig al Prat del Roure i en què es preveuen omplir les 1.400 localitats. L'aportació d'Andorra Turisme ascendeix als 12.000 euros.  

L'objectiu és que el festival es consolidi i que l'any que ve es pugui obrir la convocatòria a artistes i creadors de tot el món. 

+

Illa Carlemany acull una exposició sobre els 50 anys de Soldeu el Tarter. La mostra està ubicada la planta baixa del centre comercial i recull una cinquantena de fotografies del darrer mig segle de vida de l'estació, a més de material històric com esquís, botes, dorsals i forfets.

 

El primer telecadira que es va instal·lar a Andorra, la primera màquina Ratrac , el mític pont de Soldeu i imatges històriques de l’Escola d’Esquí són algunes de les escenes que es poden veure recorrent l'espai. A més, l'exposició vol mostrar l'abans i el després de la fesomia de l'estació, i fins i tot el futur, amb imatges dels escenaris de les copes d'Europa i del Món que el domini té previst acollir. 

 

L'exposició, que primer es va veure a l'edifici del Telecabina de Canillo, és un dels actes de celebració del 50 aniversari de Soldeu-El Tarter. 

Podeu veure més fotografies a: www.facebook.com/illacarlemany 

 

 

+

 
CENTRE COMERCIAL ILLA CARLEMANY
Avinguda Carlemany, 70
AD700 Escaldes-Engordany
+376 892 000
info@illa.ad